Mangosteen Plus @ VeMMA
Mangosteen Plus adalah rumusan kuat dan mudah diserap oleh badan. Mangosteen Plus mengandungi 12 jenis vitamin spektrum penuh dalam pati buah dan kulit manggis (Garcinia mangostana) yang kaya dengan antioksidan, aloe vera seluruh daun serta teh hijau. Rumusan yang sedang menunggu paten ini barangkali merupakan produk antioksidan cecair yang paling berkesan di mana-mana pasaran.

Antioksidan yang diperkuat oleh manggis dan fitonutrien
Produk ini memberikan pertahanan antioksidan berasaskan tumbuhan dan mengandungi berbagai-bagai fitonutrien termasuk xantona yang bertindak untuk melindungi badan di peringkat sel.* Sumber antioksidan yang paling kaya ialah buah manggis dan kulitnya. Antara produk manggis popular yang telah kami uji dengan mengekstrakkan kulitnya, kami mendapati bahawa VeMMA mengandungi tahap xantona semula jadi yang paling tinggi. Tiada mana-mana produk manggis yang mempunyai tahap xantona yang menandingi VeMMA!

Antioksidan yang diperkuat oleh vitamin
Vemma mengandungi vitamin bersifat antioksidan , iaitu Vitamin A (sebagai beta karotena), Vitamin C dan E untuk membantu menentang radikal bebas dan mencegah tekanan pengoksidaan kepada badan*.

Aloe vera berbentuk seluruh daun
Aloe vera mengandungi beberapa ingredien penting termasuk polisakarida yang terkenal kerana berbagai-bagai kesan baik kepada badan.* Seitap auns produk yang kuat ini mengandungi 30% aloe vera tulen.

Teh Hijau
Teh hijau telah dikaji dan didokumen secara meluas atas penggunaan tradisional dan sifat penyembuhnya. Teh hijau yang telah dibuang kafein ditambah ke dalam produk ini untuk meningkatkan kesan antioksidannya.

Pernyataan-pernyataan tersebut belum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Ubat (FDA). Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit.

Sembilan daripada sepuluh doktor mengesyorkan Vitamin Antioksidan

Saintis dan doktor perubatan kini mengakui perlunya vitamin tambahan kepada program nutrisi harian anda. Pada halnya dua orang saintis Harvard Medical School baru-baru ini mengesyorkan bahawa semua orang dewasa mengambil tambahan vitamin harian. Kesimpulan ini berdasarkan dua faktor . Faktor pertama ialah rakyat Amerika tidak mendapat vitamin yang mencukupi daripada diet mereka. Faktor kedua ialah kajian klinikal selama kira-kira 40 tahun telah menunjukkan bahawa vitamin tambahan memainkan peranan yang penting dalam kesihatan baik untuk jangka panjang.

VeMMA mengandungi antioksidan yang kuat daripada berbagai-bagai sumber seperti vitamin, bahan botani dan zat mineral termasuk selenium. Sesetengah bukti sains mengesyorkan bahawa penggunaan selenium boleh menghasilkan kesan antikarsinogenik di dalam tubuh.

**Journal of the American Medical Association, Jun 2002.

- Marianne LaBarbera, Doktor Perubatan.
- Presiden-Terpilih, New York State Akademi Doktor Keluarga
- Tersenarai dalam "Top 100 Doctors", Majalah New York
- Ahli VeMMA

"Dalam kerjaya perubatan saya, saya telah mendapati bahawa kebanyakan cabaran dari segi kesihatan para pesakit saya adalah berpunca daripada bahaya radikal bebas dan kekurangan perlindungan antioksidan. Saya ingin mengesyorkan sesuatu program nutrisi yang mengandungi antioksidan yang tinggi dan mudah diguna oleh badan kita. Berdasarkan kajian dan pengalaman profesional saya, saya mendapati bahawa tiada program nutrisi yang dapat menandingi VeMMA dari segi keperolehan biologi, keberkesanan dan kemudahannya.."